karikatyrer

Inger Huvud

Mats huvud

Peter huvud

Sofia huvud

Som en liten julsurprise gjorde jag karikatyrer på mina kära kollegor.

Igår ägnade jag kvällen åt INGENTING och herregud vad härligt det var. Jag lagade ingen mat (det gjorde Mattias), jag tvättade inte (det gjorde Mattias), jag städede inte (det gjorde ingen), jag diskade inte (det gjorde ingen), jag nattade inte Sixten (det gjorde soffan och två långfilmer).

Jag låg i soffan och plöjde Grey’s anatomy och slö-klappade hunden med foten.

Taggad

Kommentera

