Jul jul strålande migrän

Mitt huvud exploderar snart av smärta.

Nu är det bara en ytte pytte snytte liten julklapp kvar att köpa efter min hjälteinsats idag. Jag kom ju på att vi ska handla till julklappsspelet också så jag och min skallebank drog ner på stan efter jobbet. Jag trodde att jag skulle avlida av kaoset i stan och jag hörde någon upprepa orden ‘Det är äckligt mycket folk’ om och om tills jag upptäckte att det var jag.

Jag gömde mig i en provhytt och fick en liten paus och passade på att dokumentera mig själv i spegeln… Eller spegelen som vi säger där hemma i skåne.

image

Taggad ,

Kommentera

