Säkrad!

image

Jag var hemma om idag och bestämde mig för att slänga ihop kvällena middag (pasta) så att allt skulle vara klart när vi kom hem. Mattias är bortrest och jag hade möte sent på jobbet. Problemet som uppstod var att maten var rykande het ovh jag var tvungen att åka. Slutsatsen blev att jag skulle ställa ut maten på balkongen eftersom den fungerar som utmärkt kylskåp dessa dagar. Då slog det mig att det kryllar av ekorrar här och eftersom jag ibte känner till dessa djur särskilt bra men har lärt mig att Piff och Puff hittar på en hel del listiga tricks så säkrade jag maten lite extra…och så fick jag användning av min nya tejp!! Maten smakade bra och det fanns inga ekorrspår på balkongen.

Taggad ,

Kommentera

