whipped cream

Le kid har en grav hang up på vispad grädde. Han kan offra allt i världen för vispad grädde. Inget annat snask i världen kan mäta sig med vispad grädde. Han ger tusan i kakor och tårtor och allt vad det heter. Wierd tänkte jag, som först i vuxen ålder överhuvudtaget gillat grädde, ja faktiskt var det inte förrän jag var gravid och fick KREJVINGS efter semlor med massa grädde. DÅ SLOG DET MIG; Stackars ungen måste ju haft flytande grädde rakt in i navelstärngen inte konstigt han gillar det. Det är som livets drog för honom. Lite som semlor var för mig när jag var gravid.

semlor

Kommentera

