sköna hem

Dags att läsa ikapp några nummer av Sköna hem som envist trillar in i vårt brevinkast. Tyvärr trillar det in en faktura med jämna mellanrum också. Egentligen skulle jag vilja prenumerera på något annat inredningsmagasin. Ni förstår, igenkänningsfaktorn i Sköna hem är inte så stor för min del. Sällan eller aldrig känner jag igen mig i texter i stuk med: och när vi bott i vår våning i Vasastan i 2 år kände vi att vi behövde mer plats, 250 kvm och utsikt över Vasaparken räcker inte när man har 2 barn. Vi ville komma närmare naturen och när det charmiga huset på Djurgården kom ut på marknaden så kände vi att det var helt rätt för oss. Ett litet hus på 350 kvm. Allt behövde totaltrenoveras men vi älskar nya projekt att sätta tänderna i…” Om jag ens skulle tänka tanken på att köpa ett hus eller ens ett redskapsskjul på Djurgården så skulle det enda jag hade råd med att sätta tänderna i vara alla förbannade Sköna hem.som ligget här hemma.

image

Taggad

Kommentera

