Kvällens bild

Eftersom Sixten är inne i en vägra-sova fas så tar nattningen flera timmar. Tröttsamt i längden. Så när barnet, sambon och hunden äntligen somnat smög jag mig ut för att betala vår resa till Kreta och göra ett porträtt. Den här gången kom inspirationen från Instagram där Jonna inspirerar med sin vältränade kropp. Ja jag blev så peppad att jag packade träningsväskan till imorgon. Om man inte vill roa sig med att titta på bilder av Jonna på Instagram kan man lyssna på hennes röst på Retro fm, i alla fall så fort det finns på webradio. Jag meddelar er då! Annars går det nog bara lyssna nere i Malmö än så länge.

image

Taggad ,

Kommentera

