Om jag var med i melodifestivalen

När ett gruppträningspass på friskis börjar bli jobbigt brukar jag låtsas att det är jag som leder passet och att allt hänger på mig för att passet ska bli bra och då får jag genast ny energi och smilar, hoppar och jobbar som aldrig förr.

Nu när mello-karusellen har börjat så kan det ibland behövas lite extra motivation för att orka kolla alla lördagar (Nej! Alternativet att inte kolla finns inte). Så jag testar min träningsmotivation och låtsas helt enkelt att det är jag som sjunger alla bidrag på lördag i Göteborg.

Johanna bidrag 1

JOhanna bidrag 2

Johanna bidrag 3

Johanna bidrag 4

Johanna bidrag 5

Johanna bidrag 6

Johanna bidrag 8

Johanna bidrag 9

OCH VINNAREN ÄR……!!

Taggad , , , , , , , , , , ,

Kommentera

