Små citroner gula

Vi är nyss hemkomna från förhandsvisning av Små citroner gula. Jag hade kunnat bjuda på lite ljusare bilder om det inte var för att jag skapat en rädsla för min blixt. Den envisas med att bränna ut ögonen på alla den riktas åt och hela jorden stannar i samma sekund aom blixten smäller av. Så jag föredrar dessa lite mer abstrakta murriga bilder, helt tvärtemot resten av bloggvärlden. Ja och filmen då? Helt över förväntan! Jag har inte läst Kajsa Ingemarssons böcker och nästan utgått från att de skulle vara lite tråkiga. Med så låga förväntningar på en film kan man inte annat än att bli riktigt glad när man spontanskrattar upprepade gånger genom filmen! Se den!!  Tack till 4good för visningen!

image

Taggad ,

Kommentera

