Det bidde inget

image

Det blev inget Emilie-besök i helgen. Tågförseningar och kräk ställde till det. I brist på annat åkte vi och tatuerade Sixtens hand, han är ju snart 3 år och jag var bara 13 när jag skaffade min första tatuering. Vi ska snart bege oss till hippa Söder för att besöka min syster och därefter bege oss tillsammans till Björkan. Förresten så är det sant. Jag tatuerade mig som 13-åring OCH HADE MINA FÖRÄLDRARS TILLSTÅND! Jomensåatt så fria tyglar hade jag. Till Sixtens stora besvikelse kommer jag inte att vara lika lös på reglerna. Gnuggistatueringar är det enda jag kommer att godkänna fram tills…eller nää… What the heck, vem försöker jag lura, klart han får tatuera sig när han vill.

Taggad

Kommentera

