Vårtider

image

Jag och Sixten har bäddat ner oss i soffan och kollar Barnkanalen. För varje nytt program säger Sixten ”neeej, jag vill inte kolla deee”, sen kollar han ändå. Jag kollar mest ut genom fönstret och njuter av solen och får så klart lite dåligt samvete för att vi ligger här i soffan istället för att vara ute. Igår åt jag cupcakes så magen sprack så det blir ingen mer vila, nu är det träning som gäller. Sixten såg till att träna bort sina cupcakes redan igår när han tokdansade till alla mellobidrag. Bäst var Bananen och de gamla gubbarna tyckte Sixten. Mitt modershjärta tyckte mest synd om Yohio som trots flest röster inte vann, sen tyckte jag synd om Robin som vann man ändå inte fick alla rösterna. Tur att inte jag styr och ställer där. Då hade alla fått vinna så ingen ska bli ledsen. Kvällens skratt blev när vi insåg att David Lindgren var lik Måns Möller och vi låtsades att det var Måns Möller. Hela hans nr och allt han gjorde blev så mycket roligare Måns Möller-style. Nu ska jag sluta vila och börja träna.

Taggad ,

Kommentera

