Nätshopping

image

Min mamma kommer på besök i en vecka och då ska vi passa på att tapetsera om på Sixtens rum. En vägg ska vara tapeten ovan som vi köpt från Ellos och de andra väggarna ska målas. Utom en vägg spm ska behålla den väggmålning jag redan gjort. Toill den nya tapeten blir jag självklart sugen på att köpa hem lite nya saker till rummet. Lampan från Rice vill jag ha precis överallt i vårt hem! Skip hop-filten med giraffer kan jag gå insvept i resten av mitt liv, men ja just det, det är ju till Sixtens rum och inte mitt… Bilderna kommer från lekmer.se

Taggad , ,

Kommentera

