Dagens fynd

Jag refererar gärna till det som ”fynd” eftersom när det är ett fynd så har det berättigat hela shoppandet #shopaholic.

image

Bokan kostade 50 manjackas (Tack Micela för det uttrycket). Jag vet inte om jag gillar boken mest för att den heter mitt namn, jag gillade färgen eller om det var för att jag var så himlans hungrig när jag bläddrade i boken men jag gillade den och jag köpte den. Jag vet heller inte varför jag helt plötsligt fått för mig att jag kan baka efter recept men på något sätt känns recepten tilltalande och lättlagade. Eller var det för att jag var hungrig när jag läste recepten? Vi gör så här; jag bläddrar i boken sen när jag är mätt och återkommer med svar då. Men ett fynd var det i alla fall. Och manjackas är ett av de roligaste orden jag vet.

Taggad ,

Kommentera

