Old school

image

Djärv som attans slog jag till på två flaskor Loka old school. När jag kom till kassan utbrast kassörskan ”Oj, TVÅ flaskor, det var modigt!”. ”hehe ja..” svarade jag och började svettas, tänk om det smakar tvål och gammal mjölkblask, tänkte jag och började vrida på mig. ”och de STORA flaskorna, har du smakat det innan eller chansar du?” fortsatte kassörskan glatt. ”ehh…chans..men vaddå finns det små!?” sa jag och började backa i kön. ”nej nej…du kan du inte byta klart du ska ha stora, de e säkert skitgoda!!” skrattade hon. ”hehe hö..jaa men alltså dom är nog inte det..alltså…jag skulle bara testa…” försvarar jag och känner mig grundlurad av Lokas senaste försäljningsknep. ”Hoppas dom är goda, jag ska också köpa!” ropade hon efter mig när jag gick mot utgången. ”Jag kommer tillbaka med en rapport, trevlig helg!” blev mitt svar samtidigt som jag tänkte what the heck…det är bara 22 spänn plus pant som jag riskerar. Båda flaskorna är uppdruckna och mitt betyg blir wierd men gott! Och ja, Loka ni vinner, jag ska testa den tredje smaken också!

Taggad

Kommentera

