Måsten

Jag måste:
Sluta skriva in lösenord/personliga koder felaktigt upprepade gånger. Det tar längre tid att ringa/mejla/leta för att låsa upp allt jag spärrat än att pausa tre sekunder och tänka ‘nä vänta nu, vad var nu koden’ istället för ‘helvetesjävlaskitkodsfanskap’ och trycka hysteriskt på allt.

Jag måste: ställa ner lånestolarna i källaren innan de får för sig att de har flyttat in här. Se så de står uppradade mot väggen och imiterar pianot som egentligen ska stå där. De försöker smälta in så jag ska glömma dem.

20130424-231527.jpg

Jag måste: lära mig hur man öppnar tanklocket på bilen. Skämdes som ett djur när locket mystiskt vägrade öppnas på bensinmacken med långa köer. Försökte se nonchalant ut och liksom ‘ah meh ja tänkte liksom inte tanka. Skulle bara kolla om mitt kort funkade i automaten och dra lite i locket här, ja se de funkade. Då drar jag igen gott folk, jasså jaahaa ni är här för att taaaankaaa!?!?’

Taggad ,

Kommentera

