Aj my eye

Igår klagade jag på ålderdom och gråa hår. Idag gjorde ett tonårsbekymmer en återkomst. I min ungdoms dagar brukade mina ögon bestämma sig för att överpruducera slem som skar som små rakblad bakom ögonlocket i kontakt med katter och sånt där damm som finns i jättegamla böcker. Synd, eftersom jag både gillar katter och gamla böcker. Idag har jag inte varit i kontakt med något av ovanstående utan den allergiska reaktionen måste ha framkallats av att Let’s dance, naturgodis eller vår soffa eftersom det var det enda jag var i kontakt med när reaktionen bröt ut.

20130502-221909.jpg

Taggad

Kommentera

