Inredning

Eftersom det första jag gjorde när vi landat på Kreta var att slå fel pinkod på telefonen 3 gånger så slängde jag ner telefonen i väskan och plockade inte upp den förrän sista dagen. Alltså blev det inga fina bilder eller något uppdaterande. Dock upptäckte jag sista dagen att det faktiskt går att ta bilder med mobilen trots att sim-kortet är spärrat så det blev en bild som minne på telefonen i alla fall.

20130519-220214.jpg

20130519-215556.jpg

20130519-215603.jpg

20130519-215609.jpg

Så istället kastar jag upp några bilder på inredning istället. En pall som jag hittade nere i vårt bytesrum i källaren, den ska kläs om sen är den som ny!

Det fick bli en tur till IKEA för att köpa en ny lampskärm efter att vår mystiskt gått sönder. Sixten hävdar bestämt att han inte vet hur den gick sönder men att han trooor att den gått sönder av sig själv.

På IKEA köpte vi Äpplarö-serien till balkongen med fina kuddar i. Fina, i alla fall innan det att Sixten kom hem efter att spelat fotboll på grusplanen och klättrade upp på dynorna och lämnade ett hav av smuts efter sig.

Taggad , ,

Kommentera

